The Flash : EP08 S02 – Legends of Today

Untuk seseorang mengetahui takdir / destiny dirinya sendiri, dia harus melepaskan semua yang ada padanya – hanya untuk muncul atau emerge diri sebenar diri. Ini yang berlaku kepada awek Cisco,  Kendra Saunders.

Selepas diselamatkan oleh kekasih 4000 tahunnya daripada Vandal Savage, Kendra atau HawkGirl akhirnya menemui sayapnya, dan dia terbang tinggi.

images

Oliver the Arrow dan Flash bergabung untuk menewaskan Vandal Savage yang immortal itu namun ketika drama semakin panas, bersambung pula.

vandal

Sementara itu, Patty telah menembak Dr. Wells kerana sangkakan Dr. Wells ini adalah Dr. Wells yang asal, namun Dr. Wells diselamatkan Jay Garrick apabila Jay mengambil serum velocity 6 yang Dr.Wells cipta untuk tambah kelajuan The Flash bagi menewaskan zoom.

_ _

Update terkini

Saya menulis hampir setiap hari. Selain hal random larian, antara tumpuan saya adalah,

Short term target : Kajian serius tentang tidur, heart rate dan mengemas blog.
Medium term target : Dalam training 5K bagi mencapai SUB25 sambil mengkaji reverse aging.
Long term target : Menyelesaikan misi #siri7m.

Akhir kata, terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya.

Semoga ada manfaatnya.
_

Tentang Penulis

Saya mula lari tahun 2013 depan rumah, tak sampai 1 KM. Tiga tahun selepas tu saya buat first FM saya di Bali dan pada tahun keempat, saya lari di Tokyo Marathon.

Setelah berehat 3 tahun, tahun 2020 merupakan tahun restart saya, so saya mula balik dari 5K. Boleh baca pengembaraan larian saya di sini.
_