The Flash : EP09 S02 – Running to Stand Still

Mamat yang conrtol kaji cuaca tu pergi prison break Snart dan Trickster. So 3 nak lawan 1, gang-bang Falsh. Tapi Snart yang jiwa semakin halus tanak take part malah pergi bagitau Flash rancangan Mamat Kajicuaca dan Trickster.

Dalam siri ini adalah tentang “beritahu”.

the-flash-running-to-stand-still-image-10

So Snart “beritahu” Flash yang bahaya nak datang pada dia. Manakala, “beritahu” yang lain pula, adalah Iris “beritahu” ayahnya Joe tentang adik lelakinya atau anak Joe yang baru diketahui kewujudannya dan ini membuatkan Joe berasa salah gila. Yelah, rupanya dia ada anak lain dan anak lain ni membesar tanpa ayah.

the-flash-running-to-stand-still-s2-e9-recap-review-747215

Joe pula, “beritahu” Barry atau Flash yang kisah silam macam mana ayah Patty mati kena bunuh dengan mamat kaji cuaca tadi.

Namun dalam banyak-banyak “beritahu” adalah, siri kali ini telah “beritahu” kita yang intention sebenar Dr.Wells dari Earth 2 datang ke Earth 1 adalah untuk mencuri speedforce Flash dan beri kepada Zoom.

Ohhh… nampak macam baik. Tapi penipu rupanya.

_ _

Update terkini

Saya menulis hampir setiap hari. Selain hal random larian, antara tumpuan saya adalah,

Short term target : Kajian serius tentang tidur, heart rate dan mengemas blog.
Medium term target : Dalam training 5K bagi mencapai SUB25 sambil mengkaji reverse aging.
Long term target : Menyelesaikan misi #siri7m.

Akhir kata, terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya.

Semoga ada manfaatnya.
_

Tentang Penulis

Saya mula lari tahun 2013 depan rumah, tak sampai 1 KM. Tiga tahun selepas tu saya buat first FM saya di Bali dan pada tahun keempat, saya lari di Tokyo Marathon.

Setelah berehat 3 tahun, tahun 2020 merupakan tahun restart saya, so saya mula balik dari 5K. Boleh baca pengembaraan larian saya di sini.
_